ŠIRI SE IMPERIJA – Radoica Milosavljević kupio čačanski TV Telemark

Širi se kruševačka TV imperija: Radoica Milosavljević postao vlasnik i čačanskog Telemarka – Medijski mogul iz Kruševca Radoica Milosavljević dodao je još jednu televiziju u svoj portfolio: od pre nekoliko dana i zvanično je vlasnik čačanske TMS Televizije Telemark.

Foto: N1

Agencija za privredne registre (APR) 10. aprila je usvojila rešenje kojim vlasnik preduzeća Televizija Telemark postaje firma Televizija sporta i zdravlja SOS kanal plus, koje je u stopostotnom Milosavljevićevom vlasništvu.

Savet REM-a je na sednici održanoj 27. marta razmatrao promenu vlasničke strukture u firmi koja je nosilac dozvole za emitovanje programa TMS Televizija Telemark, ali odluka o tome još nije objavljena na sajtu regulatornog tela.

Telemark se tako pridružio Milosavljevićevoj imperiji koju – uz već pomenuti SOS kanal plus – čine i TV Leskovac, RTV Kruševac, RTV Caribrod iz Dimitrovgrada, RTV Kanal M iz Paraćina, TV Pirot, TV Požega, RTV Santos iz Zrenjanina, RTV Bačka Palanka, RTV Brus, Centar za informisanje Novi Kneževac i RTV Pančevo.

Neočekivane okolnosti

O mogućoj promeni vlasništva u Televiziji Telemark šuška se već neko vreme, a po mnogima dosta znakovit signal upućen je početkom februara, kada je ta televizija objavila da prekida emitovanje programa, da bi dva dana kasnije iznenada opozvala tu odluku obrazloživši obrt „neočekivanim okolnostima“.

Lokalni portal Ozon Press objavio je mesec dana kasnije da će tu televiziju kupiti preduzeće Info 24 medija. Tu firmu čiji je vlasnik Marko Aćimović, Ozon Press je optužio za krađu identiteta – ne samo da su svoj portal nazvali takođe Ozon Press (s drugim domenom) već su prekopirali i dizajn i logo.

Zoran Majdak je svojevremeno bio suvlasnik radikalskog Radija Fokus, ali je javnosti postao poznat tek kada je 2012. kao vlasnik piratskog Narodnog radija uhapšen zajedno sa Aćimovićem zbog sumnje da su preko svojih medija kroz lažne SMS nagradne igre opljačkali građane za oko 32 miliona evra

PROČITAJ JOŠ:  Otvoreno pismo povodom rekonstrukcije Hotela Rubin i Trga kosovskim junacima u Kruševcu - izgubljeni duh grada

Iako je u APR na kraju kao vlasnik Telemarka upisan Milosavljević, nije da ne postoji povezanost kruševačkog biznismena sa Aćimovićem, kao i sa njegovim kompanjonom Zoranom Majdakom koji se predstavlja kao predsednik medijske mreže Info 24 i, uz to obavezno, da je „član Srpske napredne stranke“.

Aćimović je suvlasnik prošle godine osnovane firme Televizija GM plus cable iz Gornjeg Milanovca, osnivača kablovskog kanala TV GM plus, čiji je direktor Aleksandar Milutinović. Milutinović je inače direktor i Milosavljevićevog SOS kanala plus.

Firma Televizija GM plus cable postala je prošle godine vlasnik ariljske firme Klik komerc koja je nosilac dozvole za emitovanje Klik TV – i u toj firmi direktor je Aleksandar Milutinović. Prvobitno je Klik komerc trebalo da preuzme RTV GM info grupa, u kojoj je većinski vlasnik Zoran Majdak, a direktor tog preduzeća, sve do kraja 2019, bio je opet Aleksandar Milutinović, ali su stari vlasnici Klik komerca od tog posla odustali i priklonili se Aćimoviću.

Svojevremeno je portal GM Info iz Gornjeg Milanovca optužio Majdakovu RTV GM info grupu za krađu i zloupotrebu imena, što je izgleda jedan od manira koji su zajednički Aćimoviću i Majdaku.

Besprizorna hajka protiv novinarke Darije Ranković

Aćimovićeve firme Info 24 media i Global media broadcast te firma In network solution, čiji je jedini vlasnik Gordana Majdak, a direktor Zoran Majdak, dele prostorije na beogradskoj adresi Majke Jevrosime 29. Na toj adresi je i firma Radio Valjevo, osnivač istoimenog medija, koja je u vlasništvu In network solution.

Prethodni vlasnik tog medija bila je Doris Aćimović, majka Marka Aćimovića, koja je radio u državnom vlasništvu kupila 2015. godine za 17.400 evra, ali je ugovor o kupovini raskinut posle dve godine. Inače, jedan od zainteresovanih za kupovinu tog medija bio je i – Radoica Milosavljević.

PROČITAJ JOŠ:  Petar Miladinović autor filma o najvećim odlikovanjima u Velikom ratu i njihovim vlasnicima iz Rasinskog okruga

In network solution je i osnivač portala kolubarski.info, koji sa Radio Valjevom dugi niz godina vodi besprizornu hajku protiv urednice portala kolubarske.rs Darije Ranković. Ona je u februaru prvostepeno dobila na sudu Majdaka, te odgovorne urednike na Radio Valjevu i portalu Info24 zbog povrede časti i ugleda.

Kada je Marko Aćimović bio napadnut na protestu Udruženja veterana, navedeno je da je s tog skupa izveštavao kao novinar Radio Valjeva 2 i portala kolubarski.info. Novinari iz Valjeva rekli su tada UNS-u da im nije poznato da se Aćimović bavi tim poslom.

Majdakove i Aćimovićeve firme redovno dobijaju novac na medijskim konkursima u Valjevu – samo na ovogodišnjem inkasirale su ukupno 2,6 miliona dinara.

Medijski tajkuni hapšeni zbog pljačke

Osim što direktoruje u tuđim firmama, Aleksandar Milutinović je od 2017. i većinski vlasnik u jednoj, i to medijskoj – TV Apatin, kao i vlasnik u firmi Medija advertajzing, koja se povremeno pojavljuje na medijskim konkursima (na ovogodišnjem konkursu u Valjevu dobila je 250.000 dinara). Milutinović je svojevremeno bio pomoćnik ministra za sport i urednik Sportske redakcije RTS-a, a 2015. i kandidat za generalnog direktora te kuće.

Ni Zoran Majdak nije od juče u medijskom biznisu, svojevremeno je čak bio suvlasnik radikalskog Radija Fokus, ali je javnosti postao poznat tek kada je 2012. kao vlasnik piratskog Narodnog radija uhapšen zajedno sa Aćimovićem zbog sumnje da su preko svojih medija kroz lažne SMS nagradne igre opljačkali građane za oko 32 miliona evra.

Svojevremeno je portal GM Info iz Gornjeg Milanovca optužio Majdakovu RTV GM info grupu za krađu i zloupotrebu imena, što je izgleda jedan od manira koji su zajednički Aćimoviću i Majdaku

U toj akciji policije bio je uhapšen i Branko Kostić, danas suvlasnik RTV produkcija i marketing Ub – kompani, osnivača Radija Pingvin, koji je u registar medija upisan 6. januara ove godine. Glavni urednik tog radija je – Marko Aćimović.

PROČITAJ JOŠ:  U Kruševcu svečano obeležen dan ABHO službe Vojske Srbije

Aćimović tu funkciju obavlja i u Radiju NS plus iz Novog Sada, kao i Radiju 96 iz Čačka, čiji je vlasnik od prošle godine Zoran Majdak.

Osim Radio Valjeva i Radio Valjeva 2, Radija NS plus, Radija 96 i portala Info24 media, mrežu Info 24 čine i TV GM plus, TV Info 24, čiji je osnivač Udruženje za informisanje putem elektronskih i printanih medija ROM PRESS, te TV Info 24 plus.

Potonji emituje program zahvaljujući dozvoli za emitovanje terestrijalnog i kablovskog signala koju je svojevremeno dobila firma Klik komerc, osnivač počivšeg Klik TV. Odlukom Saveta REM-a od 3. februara omogućena je promena identifikacionog znaka u TV Info 24 plus.

Izvor: Cenzolovka

Link: https://www.cenzolovka.rs/trziste/siri-se-krusevacka-tv-imperija-radoica-milosavljevic-postao-vlasnik-i-cacanskog-telemarka/

Facebook Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply