Ministar Bratislav Gašić vlasnik tri firme, jedna u blokadi od 40 miliona dinara

Ministar odbrane i potpredsednik Srpske napredne stranke, Bratislav Gašić, u svom vlasništvu ima čak tri firme, sve posluju sa gubitkom i blokiranim računim, glavni je urednik jedne televizije, a i dalje predsedava upravnim odborom jednog javnog preduzeća.

Ministar odbrane i potpredsednik Srpske napredne stranke, Bratislav Gašić, zvani “Bata Santos”, vlasnike je čak tri firme sa sedištem u Kruševcu, a ima i svoju televiziju.

Pojedini medji su ranije pisali da je Gašić vlasnik firme “Santos”, verovatno na osnovu njegovog nadimke. Pretragom registra Agencije za privredne registre, nismo uspeli da poveženo nijednu firmu koja u svom nazivu sadrži ime “Santos”, sa imenom Bratislav Gašić.

Prema našim saznanjima, Gašić je ustvari vlasnik firme “Saco” iz Kruševca, odnosno, tri firme pod sličnim nazivom.

Prema podacima APR-a, reč je o preduzećima:

1) Preduzeće za proizvodnju, promet i usluge Saco društvo sa ograničenom odgovornošću Kruševac (Matični broj: 17016148)

2) Privredno društvo za proizvodnju promet i usluge Saco-nuts doo Kruševac – brisana iz registra (Matični broj: 20022132)

3) Preduzeće za promet i usluge Avia-Saco Kruševac – u stečaju (Matični broj: 20095270 )

Stopostotni vlasnik preduzeća za preradu kafe i čaja “Saco“, osnovano 1994. godine, je ministar Bratislav Gašić. Prema podacima iz finansijskog izveštaja, to preduzeće završilo je prethodnu godinu sa minusom od 220.000 dinara i to sa nula zaposlenih.

PROČITAJ JOŠ:  Kako je čovek koji je do juče prodavao kafu došao na čelo BIA? Kršenje zakona, psovke, vređanja, sprečavanje da deca dobiju normalnu školu...

Prema podacima Narodne banke Srbije, gubitaško preduzeće je od 2. oktobra 2011. godine u blokadi na iznos od 40,160,564.58 dinara.

Takođe, “Saco” je stopostotni vlasnik preduzeća “Televizija PLUS doo” (Matični broj: 17008358) koje se vodi kao osnovač kruševačke lokalne televizije “Plus”. Čak i to preduzeće sa nula zaposlenih iz godine u godinu posluje sa gubitkom. Da li to Gašićevi novinari, ili ko god da radi u toj televiziji, rade na crno?

Zgrada Gašićeve TV PLUS iz Kruševca

Račun Gašićeve televizija je takođe u blokadi od istog datuma kada je blokiran račun osnivača “Saco”, ali je iznos blokade televizije znatno manji – 2,666,750.84 dinara.

Ovu televiziju nismo uspeli da pronađemo u Registru javnih glasila koji vodi APR. Međutim, prema podacima bivše Republičke radio difuzne agencije (RRA), Bratislav Gašić je glavni i odgovorni urednik TV Plus iz Kruševca.

Vole naprednjaci da uređuju vesti više nego ‘leba jesti.

Drugo preduzeće, “Saco-nuts” koje je osnovano 2005, a obrisano iz Registra 2006. godine, bilo je u vlasništvu dva državljanina Makedonije po 25 odsto, i dva državljanina Srbije – Bratislav Gašić 25 odsto i Boban Gašić 25 odsto.

PROČITAJ JOŠ:  Kako je čovek koji je do juče prodavao kafu došao na čelo BIA? Kršenje zakona, psovke, vređanja, sprečavanje da deca dobiju normalnu školu...

Kako je ovo preduzeće ugašeno i obrisano iz Registra, nismo uspeli da dođemo do podataka o poslovanju.

Gašićevo treće preduzeće, “Avia – Saco“, osnovano 2005. godine za obavljanje delatnosti “trgovina na malo motornim gorivima u specijalizovanim prodavnicama”, u vlasništu je Gašićevog prvog preduzeća, “Saco“.

Firma “Avia – Saco” je u stečaju, ali su zato podaci o kapitalu veoma interesantni:

Upisani nenovčani kapital: 1.262.236,97 evra

Uneti nenovčani kapital: 94.378.236,84 dinara

Gašić je bio godinama poznato kao “uspešan” privrednik. Međutim, u proteklih par godina njegove firme rapidno počinju da propadaju.

Možemo samo zamisliti na koji način Gašić vodi Ministarstvo odbrane, uzimajuću obzir da je uspeo jednu firmu da otera u stečaj, drugu da zatvori, a poslednje dve (za koje mi znamo), “Saco” i televiziju “Plus”, uvede u višemilionski minus.

Još dodajemo da je Bratislav Gašić, prema zvaničnom sajtu JP “Srbijagas” i podacima APR-a, predsednik Upravnog odbora tog preduzeća. Međutim, sajt Agencije za borbu protiv korupcije nije bio u funkciji do zaključenja ovog članka, pa nismo mogli da proverimo koliku platu dobija za obavljanje te funkcije, na koju je već trebalo da podnese ostavku po direktivi stranke čiji je potpredsednik.

PROČITAJ JOŠ:  Kako je čovek koji je do juče prodavao kafu došao na čelo BIA? Kršenje zakona, psovke, vređanja, sprečavanje da deca dobiju normalnu školu...

U kojoj još državi postoji slučaj da ministar odbrane bude ujedno i potpredsednik stranke, vlasnik tri gubitaška preduzeća, glavni i odgovorni urednik lokalne televizije i predsednik upravnog odbora najvećeg gubitaškog javnog preduzeća koje crpi novac poreskih obveznika?!

Tragikomično je to što Vučićevi najbliži saradnici, brat i potpredsednici stranke, Bratislav Gašić i Goran Knežević, uz odobrenje samog Vučića, rade sve ono protiv čega se on navodno bori u svojoj reformatorskoj politici.

 

Preuzeto se Teleprompter.rs

Facebook Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply