Grad Kruševac poklonio novac Radojici Milosavljeviću Maši da kupi RTK – Radio televiziju Kruševac, pa mu i ostalo 3500 evra!

RTK Maša

Pojedine televizijske stanice, pred prodaju, dobile milione, pa je tako Radoica Milosavljević Maša iz Kruševca dobio od Grada Kruševca potreban novac za kupovinu RTK! Dakle, država je prodala RTK, a novac za kupovinu privatniku je poklonila gradska uprava. Kriminal ili kako nazvati ovaj postupak rukovodstva Grada Kruševca?

RTK Maša

 

 

 

A šta je zapravo donela privatizacija medija i imali li privilegovanih među medijskim kućama koje su neposredno pre privatizacije od opštinskih i gradskih uprava dobile novac?

U nekim gradovima konkursi za projektno finansiranje nisu ni održani, ali su televizijskim stanicama, koje su kupili ljudi bliski vlasti, dodeljeni milioni.

Kruševački biznismen Radojica Milosavljević početkom nedelje kupio je TV Kruševac – za 14.000 evra, samo nekoliko sati kasnije Gradska komisija objavila je da mu zbog projektnog finansiranja daje oko – 17.500 evra.

„Nema sistema koji ne može da bude korumpiran, samo je stvar kako se ljudi postavljaju, ali to u svakom slučaju nije dobro.  Cifre pokazuju da možda nešto nije u redu, zato ćemo mi nastaviti da tražimo da budu nezavisne komisije“, kaže Dragan Janjić iz NUNS-a.

PROČITAJ JOŠ:  Katastrofalna godina za pčelare - veći troškovi nego prinosi

Darežljivost gradskog veća Radojici Milosavljeviću ide na ruku i tamo gde konkurs o projektnom finansiranju nije ni održan.

Televiziji Kragujevac uplaćeno je 30 miliona dinara, pored već uplaćenih 44 miliona, neposredno pre nego je Milosavljević postao kupac.

„Mi nismo privatizovanoj, već našoj gradskoj televiziji Kragujevac prosledili 30 miliona, budući da su rokovi za privatizaciju s kraja juna pomereni na kraj okrobra, i bilo je neophodno obezbediti sredstva kako bi javno preduzeće Televizije Kragujevac funkcionisala u ta dva tri meseca“, kaže Boris Kovačević, član Gradskog Veća Kragujevca.

U UNS-u kažu da je finansiranje medija puno nelogičnosti, a da će sistem postati bolji samo uz više transparentnosti.

„U Kragujevcu je lokalna vlast uvek pomagala tu stanicu. Pitanje je da li je više ova vlast pomogla Radojicu, ili je prošla upropastila televiziju. Naša osnovna primedba je bila da nije samo važno da se zna šta vam srpska država daje kao mediju, mi smo smatrali da mora da se zna i šta strane države, Evropska unija daju, kaže Ljiljana Smajlović.

PROČITAJ JOŠ:  Petar Miladinović autor filma o najvećim odlikovanjima u Velikom ratu i njihovim vlasnicima iz Rasinskog okruga

Privatizovano je 35 opštinskih i državnih medija. A biznismen Radojica Milosavljević postao je vlasnik šest televizija i jednog centra za informisanje.

 

 

 

Izvor: N1

Facebook Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply