Grad Kruševac našim novcem finansira TV Belami iz Niša zbog sina Bratislava Gašića?!

Bratislav Gašić finansiranje televizije

Gradski odbor NOVE stranke u Kruševcu poziva nadležne organe da što hitnije ispitaju ovakvo bahato trošenje budžetskih sredstava, a svoje sugrađane da konačno shvate kome su na prethodnim izborima poverili da vrši vlast u našem gradu. Gradska vlast Kruševca je kupila televiziju Radoici Milosavljeviću Maši pa mu i poklonila 3500 evra! Poklonila je i TV Belamiju iz Niša 100000 dinara novca iz budžeta građana Kruševca, a posredno novac namenila sinu Bratislava Gašića koji poseduje nišku televiziju Zona plus!

Bratislav Gašić finansiranje televizije

 

 

Gradski odbor Nove stranke u Kruševcu najoštrije protestuje zbog skandalozne odluke Gradske uprave da dodeli preko 17.000 evra RTV Kruševac, koja je svega par sati ranije zvanično prodata za 14.000. Pitamo kojom logikom je tek privatizovanoj televiziji dodeljeno više novca no što je dobijeno njenom prodajom. Od Gradske uprave zahtevamo i da obrazloži kriterijume na osnovu kojih je upravo ovoj televiziji poklonila oko 80 odsto sredstava iz fonda, dok neki drugi učesnici konkursa nisu dobili ni dinar.

 

PROČITAJ JOŠ:  Na sednici Skupštine grada koja je trajala kao maraton, izabrani novi direktori lokalnih javnih preduzeća i razmatrane mnoge druge tačke

Grad Kruševac poklonio novac Radojici Milosavljeviću Maši da kupi RTK – Radio televiziju Kruševac, pa mu i ostalo 3500 evra!

Naime, RTV Kruševac dobila je na konkursu Grada 2,1 milion dinara (od 2,8 miliona koliko je ukupno podeljeno), što je nešto preko 17.000 evra. Indikativno je to što je rezultat konkursa objavljen par sati nakon što je vlasnik ove televizije i zvanično postao Radoica Milosavljević, koji je RTV KS platio svega 14.000 evra. Budući da je svrha konkursa bila sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja, pitamo čiji interes stoji iza odluke da se RTV KS faktički ne proda, već pokloni uz 3.000 evra pride, jer javni svakako nije.

Da je konkurs vođen pre svega privatnim, a ne javnim interesom, potvrđuje i nerazumna odluka da se iz istog fonda, odnosno od novca Kruševljana, 100.000 dinara dodeli RTV Belle amie iz Niša. Zapravo, na ovaj način se posrednim putem finansira niška TV Zona plus čiji je vlasnik sin Bratislava Gašića.

PROČITAJ JOŠ:  Milutin Jeličić Jutka priznao svoj seksualni zločin, pa se sada mesecima čeka na odluku da ode u zatvor!

Gradski odbor NOVE u Kruševcu poziva nadležne organe da što hitnije ispitaju ovakvo bahato trošenje budžetskih sredstava, a svoje sugrađane da konačno shvate kome su na prethodnim izborima poverili da vrši vlast u našem gradu.

Facebook Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply