Radoica Milosavljević kupio medije za malo para, ne poštuje ugovorene obaveze, a ostaju mu ogromne i vredne nekretnine!

Kupovinom medija i do kvadrata i do budžetskih para – Na primeru RTV Kragujevac koju je u oktobru 2015. kupio kruševački biznismen Radoica Milosavljević, moguće je razumeti  zbog čega bi neko u uslovima prezasićenog medijskog tržišta kupovao na veliko medije koji su većinom loše poslovali a samom prodajom gubili dve trećine prihoda kojim su finasnirani iz javnih budžeta.

Radoica Milosavljević je član SPS-a od osnivanja, bio je zamenik gradonačelnika Kruševca od 2009 do 2012. i nikada se nije bavio medijima. Vlasnik je fabrike Sloga koja proizvodi plastičnu ambalažu i koja je prema podacima iz finansijskog izveštaja 2015 imala profit manji od 40.000 evra. Iste te godine Milosavljević je kupio osam lokalnih medija koje je platio oko 300.000 evra.

Prema istraživanju Insajdera, Radoica Milosavljević je privatizacijom RTV Kragujevac za 85.500 evra došao u posed više stotina kvadrata do tada državnog poslovnog prostora u centru Kragujevca. Osim vlasništva nad nekretninama, grad je na račun Milosavljevićeve televizije za godinu i po dana prebacio oko 300.000 evra.

Samo nekoliko dana nakon što je Radoica Milosavljević kupio RTV Kragujevac, ovoj televiziji je iz budžeta isplaćeno oko 250.000 evra subvencija.

Na subvencionisanje privatnog medija, što je u suprotnosti za Zakonom o javnom informisanju odmah su reagovala novinarska udruženja a Grad je odluku da novac uplati nakon privatizacije pravdao prethodno preuzetim obavezama finansiranja ove medijske kuće koje su se odnosile na period pre njene prodaje.

Zanimljivo je da je do same privatizacije RTV Kragujevac već dobio oko 44 miliona dinara što je bio njen ukupni budžet u prethodnoj godini.

U godini privatizacije, gradsko veće odlučuje da se budžet uveća za 30 miliona dinara odnosno približno 250.000 evra, koji su televiziji isplaćeni tek nakon što je Radoica Milosavljević postao njen vlasnik.

U martu mesecu je preduzeće RTV Kragujevac doo podnelo I tužbu protiv grada Kragujevca zahtevajući isplatu od dodatnih 17.500.000 dinara na ime pokrića dugova koje je napravila televizija dok je bila u javnom vlasništvu.

U međuvremenu je odlukom Gradske uprave RTV Kragujevac dobila i posao vredan pet miliona dinara za prenos skupštinskih zasedanja.

Za sve to vreme, suprotno Zakonu o informisanju Kragujevac nije raspisao konkurs za sufinansiranje medijskih sadržaja od javnog značaja pa nijedan drugi lokalni medij nije dobio ni dinar iz gradske kase.

Izvor: Insajder.rs

Link: https://insajder.net/sr/sajt/tema/1424/Kupovinom-medija–i-do-kvadrata-i-do-bud%C5%BEetskih-para.htm

Facebook Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *