Radoica Milosavljević i zvanično novi vlasnik Radio televizije Kruševac, platio je 14000 evra!

Maša RTK

U Agenciji za privatizaciju u Beogradu potpisan je ugovor o prodaji Javnog preduzeca RTV Kruševac kruševačkom biznismenu Radoici Milosavljeviću Maši. To je osmi medij koji je u poslednja dva meseca kupio “kruševački Mardok”.

Maša RTK

Sredinom oktobra Milosavljević je potpisao ugovore o kupovini RTV Pančevo, Centra za informisanje Novi Kneževac, RTV Kragujevac, RTV Brus, TV Caribrod, TV Požega i TV Pirot.

Za kupovinu osam medijskih kuća Radoica Milosavljević je platio 281.280 evra. RTV Kruševac, koja ima 30 radnika, plaćena je 14.000 evra.

Milosavljevic je konkurisao je i za kupovinu RTV Trstenik ali je izgubio na aukciji od konzorcijuma radnika i građana Trstenika.

– Očekujem da kvalitet programa RTV Kruševac bude bolji nego do sada. Verujem da ćemo zaposleni i ja, zajedničkim snagama, napraviti iskorak napred. Ispunićemo ne samo ugovorne obaveze već i želje kruševljana za poboljšanje kvaliteta programa. Veliki broj zaposlenih mi je dobro poznat. To su pravi profesionalci koji znaju svoj posao – rekao je Milosavljević nakon potpisivanja ugovora.

“Entertainment media group”, koja je bila zainteresovana za RTV Pančevo, početkom oktobra podnela je prigovor Agenciji za privatizaciju navodeći da je Radojica Milosavljevic osuđivan za krivična dela za koja je zaprećena kazna pet ili više godina zatvora što automatski znači, prema članu 12 Zakona o privatizaciji, da nije mogao da učestvuje u postupku prodaje RTV Pančevo, kao ni ostalih medija koje je u međuvremenu kupio.

PROČITAJ JOŠ:  Epidemiološka situacija u Rasinskom okrugu ocenjena kao preteća, najveći broj zaraženih iz Kruševca, MOLBA DA SE POŠTUJU MERE I NOSE ZAŠTITE MASKE

Agencija za privatizaciju je odbila ovaj prigovor.

Milosavljevic je izjavio da nikada nije osuđen na kaznu od četiri godine zatvora, već je, kao predsednik FK Napredak, 1978. godine osuđen na 16 meseci.

Prema podacima policije, Milosavljević je presudom Okružnog suda u Kruševcu od 12. marta 1985. godine, zbog krivičnog dela zloupotreba službenog položaja i falsifikovanje službene isprave, osuđen na kaznu zatvora u trajanju od 18 meseci.

Presudom Opštinskog suda u Kruševcu od 9. jula 1988. godine zbog krivičnog dela zloupotreba službenog položaja ponovo je osuđen na kaznu zatvora.

Samo par sati nakon što je Milosavljević potpisao ugovor o kupovini RTV Kruševac na zvaničnom sajtu Gradske uprave Kruševac objavljeni su rezultati konkursa za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja. Na konkursu je podeljeno 2,6 miliona dinara a najviše sredstava, 2,1 milion dinara, oko 17.430 evra, što je skoro 80 odsto od ukupnog iznosa – dobila je RTV Kruševac.

Pre desetak dana Koalicija novinarskih i medijskih udruženja, koju čine NUNS, UNS, ANEM, NDNV i Lokal pres, zatražila je hitno tumačenje Ministarstva finansija i proveru odluke Skupština grada Kragujevac o dodeli dodatnih 30 miliona dinara Milosavljevićevoj Radio televiziji Kragujevac.

PROČITAJ JOŠ:  Epidemiološka situacija u Rasinskom okrugu ocenjena kao preteća, najveći broj zaraženih iz Kruševca, MOLBA DA SE POŠTUJU MERE I NOSE ZAŠTITE MASKE

 

Vest objavljena na Blic online sajtu:http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/605150/SIRI-MEDIJSKU-IMPERIJU-Kontroverzni-biznismen-za-14000-evra-kupio-RTV-Krusevac

Facebook Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply