19 avgust 2017

RSS Facebook Twitter Linkedin Digg Yahoo Delicious

HOT NEWS
Objavi na Fejsbuku ovu stranicu

Najnovije Vesti


profimedia-0225150100_1000x0-20170801202224.jpg
Užas kod Kruševca: U Južnoj Moravi pronađeno beživotno telo mladića - Telo mladića S.M. (26) iz Sušice nađeno je jutros u Južnoj Moravi nedaleko od
bioelektrana_biomasa_drvo_310517_tw1024-20170801201319.jpg
U septembru počinje izgradnja bioenergane u Kruševcu - Vrednost investicije 28 mil EUR Ilustracija (Foto:
Krusevac-Na-zgaristu-izgorele-farme-vlasnik-Dragi-Miljkovic-Foto-R-Stankovic-29-7-2017-jpg-20170801200720.jpg
Zapalio strnjište, napravio zgarište - Uzaludna kontinuirana upozorenja policije da je zabranjeno paliti vatru na otvorenom Изгорела фарма Миљковића (Фото: Р.
selo_blic_goran-srdanov__Di001643793_1000x0-20170801200348.jpg
"URADIO SAM ŠTA SAM HTEO" Deda puškom ubio unukinog LJUBAVNIKA, pa seo ispred kuće i sačekao
profimedia-0158245459-20170801185231.jpg
Monstruzno ubistvo u Srbiji: Muškarac ispred seoske prodavnice ubijen hicem iz lovačke
Pratite nas, klik ispod na SVIDJA MI SE ili LIKE

Anketa

Podržavate li postavljanje zaštitnog zida na Bruskom putu koja zvučno i fizički izoluje romsko naselje?




Rezultati

Uživo Gledanje Televizije - Domaći Kanali

Raspada se medijska imperija Radoice Milosavljevića, radnici nezaštićeni, bankarske garancije se ne aktiviraju jer ima političku zaštitu!

Objavi na Fejsbuku ovaj video

Kako se urušila medijska imperija kruševačkog Mardoka - Od osam televizija koje je tokom prošlogodišnje privatizacije kupio Radoica Milosavljević opstala je polovina, ali ovaj biznismen taj podatak negira priznajući samo probleme na RTV Kragujevac

Autor: Višnja Aranđelović petak, 09.12.2016. u 10:15

Od 33 lokalna medija koja su pronašla vlasnike u poslednjoj privatizaciji, kruševački biznismen Radoica Milosavljević postao je vlasnik četvrtine. Osim RTV Kragujevac koja je juče prestala da emituje program, ovaj nekadašnji funkcioner SPS-a i vlasnik fabrike za proizvodnju plastične ambalaže, kao od šale pazario je radio-televizije Pančevo, Kruševac, Pirot, Brus, Caribrod iz Dimitrovgrada, TV Požegu i Centar za informisanje Novi Kneževci. Iako nikada ranije nije imao iskustva u medijskoj industriji, u ovu avanturu krenuo je sa budžetom projektovanim na 300.000 evra i uspeo čak nešto i da uštedi. Posle šopinga u kasi mu je ostalo 18.720 evra.

Ali, u prvih godinu dana medijska imperija kruševačkog Ruperta Mardoka počela je da se urušava. Pored nekada najveće medijske kuće u Šumadiji, prestala je da radi televizija Brus, kao i Centar za informisanje Novi Kneževci.

Međutim, Radoica Milosavljević u izjavi za „Politiku” poriče da je polovina njegovih medija ugašena i priznaje jedino probleme u kragujevačkoj televiziji.

– Samo je RTV Kragujevac prestala da emituje program. I to zbog nečije pakosti. Grad Kragujevac ne raspisuje konkurse za projektno finansiranje medija, a radnici se nisu snašli u privatizaciji i nisu uspeli da zarade ni za osnovne troškove. Pri tom, zakasnele plate zbog kojih je održana licitacija su zaostala dugovanja grada. Znam da sam u obavezi da dve godine ulažem, ali ovde nema kraja. Kako ne bih bio u većem gubitku pustio sam da odu u stečaj – kaže Milosavljević. On dodaje i da je neverovatno da se grad, koji ni dinar ne izdvaja iz budžeta za medije, pojavljuje na licitaciji i kupuje opremu televizije.

Radoica Milosavljević: „Znam da sam u obavezi da dve godine ulažem u medije koje sam kupio, pa i u RTV Kragujevac, ali ovde nema kraja. Kako ne bih bio u većem gubitku, pustio sam da odu u stečaj”

Generalni sekretar Udruženja novinara Srbije Nino Brajović potvrđuje da je Kragujevac grad rekorder kada je reč o nemaru prema medijima, ali podseća da Milosavljević nikada nije realizovao socijalni program koji je radnicima nudio.

– Da je to uradio, verovatno do svega ovoga ne bi došlo. Ovakav scenario bi se sprečio i da je Ministarstvo privrede aktiviralo Milosavljevićeve bankarske garancije vredne 150.000 evra. Neko je odlučio da ga poštedi zbog čega će se oko 70 zaposlenih u RTV Kragujevac pridružiti onoj grupi od 1.000 medijskih radnika koji su tokom privatizacije ostali bez posla – rekao je Brajović.

Kako naš sagovornik potvrđuje i UNS ima saznanja da je od osam Milosavljevićevih medija prvu godinu privatizacije preživela samo polovina. Preostale četiri informativne kuće nisu opstale zahvaljujući umeću Milosavljevića već je većina njih imala sreće da radi u gradovima koji brinu o svojim medijima.

– TV Kruševac ima izuzetno dobar menadžment koji je spremno dočekao privatizaciju, dok televizije iz Pančeva, Pirota i Dimitrovgrada imaju izdašne lokalne samouprave. Tako da u njihovom opstanku ne vidim nikakav doprinos Radoice Milosavljevića – kategoričan je Brajović.

O razlozima Milosavljevićevog ulaska u ovaj biznis spekulisalo se od samog početka. Prema jednoj verziji ulazak u medijske vode bio je politički motivisan, budući da je do 2012. godine bio dugogodišnji politički funkcioner SPS-a. Drugi su tvrdili da je Milosavljević kupac u čijoj senci stoji tadašnji vojni ministar Bratislav Gašić, dok su treći objašnjavali da ovaj rusofil samo ne želi da srpski mediji padnu u proameričke ruke.

Milosavljević je u jučerašnjem razgovoru sve demantovao. Osim da je rusofil. Ali, iako je demantovao iznete tvrdnje, činjenica da nakon propasti nekoliko medijskih kuća nisu aktivirane bankarske garancije od strane države, dovodi do zaključka da iza Radoice Milosavljevića stoji neko mnogo jači od njega, a to može biti samo bivši ministar i vladar iz senke, nezvanični gradonačelnik Kruševca, kako ga pojedini nazivaju Kruševački šerif, Bratislav Gašić.

Izvor: Politika.rs

Raspada se medijska imperija Radoice Milosavljevića, radnici nezaštićeni, bankarske garancije se ne aktiviraju jer ima političku zaštitu!